Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ

Παλιές καλοκαιρινές κατασκευές του σχολείου μας..(όσες έχουν σωθεί).....Πάρτε μια ιδέα.(Οι περισσότερες ιδέες είναι από το Internet)

Τρισδιάστατη κατασκευή από κουτί παπουτσιών
Τρισδιάστατο καράβι με δίχτυ και κοχύλια
Τρισδιάστατη κάρτα βυθός
 Κάρτα - πρόσκληση ψαράκι από βαμμένο ρύζι
 Κάρτα -πρόσκληση με ανακυκλωμένο χαρτί που φτιάξαμε στο σχολείο
 Κάρτα- πρόσκληση γοργόνα
Φάκελος νηπίων, τα καραβάκια είναι με φελλό.
Ένα αναμνηστικό φτιαγμένο στο χέρι 
Μπουκαλάκι με χρωματισμένη ζάχαρη

ΟΔΗΓΙΕΣ:Σε ένα κουπάκι βάζετε ζάχαρη και με μαρκαδόρο ξεκινάτε να ανακατεύετε ώσπου η ζάχαρη να πάρει το χρώμα που θέλετε.Είναι ωραία διαδικασία για τα παιδιά!Στην κυριολεξία τρελαίνονται να την ανακατεύουν.Μετά με ένα χωνί βάζετε εναλλάξ  ότι χρώμα θέλετε!

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ:ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Σήμερα πραγματοποιήσαμε μια πολύ όμορφη επίσκεψη με το σχολείο μας. Επισκεφτήκαμε την Α΄τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χρυσούπολης.Μέρες τώρα ασχολούμασταν με το θέμα της ομαλής μετάβασης των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο,ένα θέμα που ομολογουμένως τράβηξε το ενδιαφέρον των παιδιών καθώς υπάρχει ένα σχετικό άγχος των νηπίων σε σχέση με το καινούριο σχολείο που θα πάνε από τον Σεπτέμβρη.
Χρησιμοποιήσαμε υλικό από Το νέο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι, όπως καρτέλες και φύλλα εργασίας.
Τα παιδιά ζωγράφισαν τις προσδοκίες τους...





Φτιάξαμε μια ομαδική αφίσα με τίτλο "Τα όνειρά μας ταξιδεύουν από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο"για να την χαρίσουμε στα παιδιά του Δημοτικού σχολείου και ένα άλμπουμ με τις ζωγραφιές μας.
Στο Δημοτικό σχολείο μας είχαν ετοιμάσει πολλές εκπλήξεις.Μας ετοίμασαν ένα μεγάλο πάρτυ, με φαγητά τραγούδια, ζωγραφιές και χορό.
Πηγαίνοντας προς το συστεγαζόμενο 1ο και 3ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης....

Η δασκάλα κ. Πέρη και τα παιδιά της Α' Δημοτικού μας υποδέχθηκαν με πολύ χαρά...Είδαμε παλιούς συμμαθητές, αδέλφια αλλά κι εμείς τα περσινά μας νηπιάκια...






Δώσαμε τα δώρα μας...


Κάναμε τις ερωτήσεις μας στα παιδιά και στην δασκάλα..
  • Σας αρέσει το Δημοτικό;
  • Είναι δύσκολα τα μαθήματα;
  • Διαβάζετε πολλές ώρες;
  • Τι μαθήματα κάνετε;
  • Σας αρέσει να διαβάζετε;
  • Είναι καλή η κυρία σας; Σας αγαπάει;
  • Πόσα διαλείμματα έχετε;
  • Πως περνάτε στο διάλειμμα;
  • Κουράζεστε με τόσα μαθήματα;
  • Σας λείπει το νηπιαγωγείο;
  • Θυμάστε την κυρία σας από το νηπιαγωγείο;


Μας έδειξαν την τάξη τους, τα βιβλία τους, την σάκα τους και όλα αυτά που ήταν αναρτημένα στους τοίχους...





Ύστερα βγήκαμε στην αυλή για να γνωρίσουμε την γυμνάστρια, την κ. Βέτα.Τραγουδήσαμε, χορέψαμε και ενθουσιασμένοι πήραμε τον δρόμο της επιστροφής για να καταγράψουμε τις εντυπώσεις μας...


Ευχαριστούμε πολύ την κ.Πέρη, δασκάλα της Α' Δημοτικού, την κ. Βέτα , γυμνάστρια και όλα τα παιδιά της Α' Δημοτικού για την πολύ ωραία μέρα και εμπειρία που μας πρόσφεραν!!!!

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

ΕΝΤΟΜΟΛΟΓΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΗ!!!!!

Εντομολόγοι εν δράση!!!!!! Αυτές τις μέρες γίναμε εντομολόγοι στο σχολείο!!!!Δεν γινόταν να μην ασχοληθούμε έστω και λίγο με τα εντομάκια γιατί το θέμα αρέσει πολύ στα παιδιά!!!!!Και όταν υπάρχει και το κατάλληλο εποπτικό υλικό...ποιος μας πιάνει.....
Τι χρειαστήκαμε;Έντομα, φακούς και φύλλα καταγραφής για τις παρατηρήσεις μας.....


Αφού τα παρατηρήσαμε και βγάλαμε τα συμπεράσματά μας ώρα να τα καταγράψουμε κιόλας...Είχα βρει από πέρσι ένα φοβερό φύλλο εργασίας αλλά δυστυχώς δεν θυμάμαι από που!Αν κάποιος ξέρει σας παρακαλώ να μου το αναφέρει... 
Κάθε παιδί διάλεξε το αγαπημένο του έντομο και αφού το ζωγράφισε κατέγραψε τα χρώματά του, πόσα πόδια έχει, πόσες κεραίες, πόσα φτερά κ.λ.π




Ο πίνακας αναφοράς μας με τα έντομα!
  • Παιχνίδι με πασχαλίτσες.Πασχαλίτσες χωρισμένες στη μέση με ίδιο αριθμό με βούλες...Στην αρχή απλώς ένωσαν τα ζευγάρια....



Ύστερα μοίρασα στα παιδιά τις κάρτες.Μέχρι το 5 έριχνα το ζάρι.Τα δυο παιδιά που είχαν τόσες βούλες όσες ο αριθμός που έφερνε το ζάρι σηκώνονταν και τις τοποθετούσαν πλάι πλάι.Έτσι μπήκαν και στη έννοια του ζευγαριού!Στους αριθμούς από το 7 και πάνω χρησιμοποιήσαμε 2 ζάρια για να κάνουμε και τις προσθεσούλες μας.....



  • Και αφού είδαμε πολλές εγκυκλοπαίδιες, διαβάσαμε πολλές χρήσιμες πληροφορίες για όλα τα έντομα επικεντρωθήκαμε περισσότερο στον κύκλο ζωής της πεταλούδας και στην μέλισσα....
Κάναμε αυτήν την κατασκευή για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας που την βρήκαμε από το  http://tamikiamou.blogspot.gr


 Αυτήν την πεταλούδα την είχαμε κάνει πιο παλιά, πάλι ιδέα από το Internet.

Καρτέλες για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας.Τα παιδιά τις βάζουν στη σωστή σειρά!!!!
  • Για την μέλισσα είδαμε πολλές φωτογραφίες από το Internet και διαβάσαμε πολλά βιβλία για την πολύ ενδιαφέρουσα κοινωνία της μέλισσας.....
Καρτέλες από την μέλισσα στο μέλι....


Δοκιμάζουμε το νόστιμο θρεπτικό μελάκι



Να και μια κερύθρα που που φέραμε στο σχολείο....Για να δούμε αυτό το σχήμα το εξάγωνο....

Και μια εύκολη και γρήγορη κατασκευή μελισσούλας ίσα ίσα για να μας βοηθήσει στον ψυχοκινητικό!!!Με κατάλληλη μουσική από ένα πολύ ωραίο θεατρικό με λουλούδια και έντομα που είχα κάνει παλιά, τα παιδιά έγιναν μελισσούλες και τρέχανε με τις κινήσεις του χορού των μελισσών να μαζέψουν την γύρη από όλα τα λουλουδάκια του σχολείου μας....





Και μια κατασκευή που κάναμε πέρσι
  • Να και μερικές ιδέες από στεφάνια που είχα κάνει για το θεατρικό!!!!!Τα φορέσαμε και παίξαμε μετά μουσικής!!!!