Κυριακή 17 Μαΐου 2015

ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ!!!!!


Με πάρα πολύ χαρά και συγκίνηση το blog του 1ου Νηπιαγωγείου Χρυσούπολης δέχτηκε 4 βραβειάκια από blogs πολύ αξιόλογων συναδέλφων.....Είναι πολύ μεγάλη τιμή,μέσα σε όλα αυτά τα υπέροχα blogs που υπάρχουν να μας ξεχωρίζετε!!!!!!Μας δίνεται κουράγιο να συνεχίσουμε.....Μιλάω και εκ μέρους της συναδέλφου μου, τα τελευταία 5 χρόνια ,κας Λίτσας που δυστυχώς φέτος αποχωριζόμαστε και θα ήθελα να την ευχαριστήσω για την άψογη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια!!!!
Δεχτήκαμε βραβειάκια από την αγαπημένες..
 Θέλω να δώσω πάρα πολλά βραβειάκια αλλά ξέρω ότι είναι αδύνατον!!!!!Θα δώσω τώρα αυτά που μπορώ και επιφυλλάσομαι στο μέλλον....

8 σχόλια:


  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ...!!!!!!!!!!!!!!! πάντως εγώ δεν τήρησα το κανόνα των βραβείων...και τα έδωσα μια και καλή σε όλους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Μαρία μου! το βραβείο από εσένα έχει ιδιαίτερη αξία για μένα... να είσαι καλά και να συνεχίσεις να μας εμπνέεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Και πάνω απ΄όλα σε ευχαριστώ για τη γλυκύτατα και την ευγένειά σου.... Δε σε ξέρω προσωπικά, αλλά κάποια πράγματα είναι ολοφάνερα!!!! Να είσαι καλά να συνεχίσεις με την ίδια θέρμη και έμπνευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρακι μου ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωω πολυ ...........βραβειακι απο αγαπημένη και αξιόλογη συναδελφο !!!!!!!!!!!!
    Καλή και δημιουργική συνέχεια! !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου ευχαριστούμε (μαζί με Ματίνα, Λένα) για το βραβείο της προσπάθειας που κάναμε στο blog του 5ου νηπ. Χρυσούπολης. Έχει ιδιαίτερη αξία όταν είναι από μια αγαπημένη φίλη!Σου εύχομαι τα καλύτερα και πάντα να διαπρέπεις!!! ( Τα συγχαρητήριά μου και στη Λίτσα, της αξίζουν πραγματικά) With love......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία σε ευχαριστώ κι εγώ πάρα πολύ για το βραβείο. Μακάρι όλες μας να είμαστε γερές και δημιουργικές. Αν και είμαστε σχετικά κοντά σε απόσταση είναι δύσκολο να βρεθούμε. Εκτιμώ και "κλέβω" τη δουλειά σου αρκετές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαρά μου κορίτσια !Το αξίζετε όλες!!!!!!!Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ Μαρία (έστω και καθυστερημένα λόγω εξετάσεων Β επιπέδου) Ένα βραβειάκι από μια εξαιρετική συνάδελφο είναι τιμή για μένα!!!! Εκτιμώ πολύ τη δουλειά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή