Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ!!!!

Άλλη μια γιορτή στην οποία καλούμαστε να διδάξουμε στα παιδιά έννοιες δύσκολες για την ηλικία τους όπως Δικτατορία, Δημοκρατία.Τα παιδιά κατανοούν πιο εύκολα όταν τους παρουσιάζεται κάτι με τρόπο βιωματικό αλλά και μέσα από τα παραμύθια και τις εικόνες...Έχοντας αυτά κατά νου προσπαθήσαμε να "αγγίξουμε" το θέμα με όσο πιο "απτό" τρόπο γίνεται.
  • Βοηθός μας τα βιβλία και πλούσιο φωτογραφικό υλικό











  • Η βιωματική προσέγγιση ήταν να κάνουμε κι εμείς εκλογές στην τάξη.Την δραστηριότητα αυτή την είχαμε κάνει και πρόπερσι με μεγάλη επιτυχία με την Ντενεκεδούπολη. Φέτος η αφόρμηση ήρθε από το καταπληκτικό παραμύθι της Ζαραμπούκα "στο δάσος".
Οι υποψήφιοί μας ήταν οι δύο πρωταγωνιστές της ιστορίας, ο ελέφαντας και η κουκουβάγια....όμως επειδή η ψηφοφορία θα ήταν άδικη (ως προς τον Ελέφαντα) ψηφίσαν όχι βάσει της ιστορίας αλλά ποιο ζώο προτιμούν πιο πολύ...(άλλωστε στο παραμύθι οι ελέφαντες βοηθούν στο να σωθεί το δάσος...)
Στήσαμε λοιπόν το παραβάν γιατί η ψήφος είναι πάντα μυστική......


Τα ψηφοδέλτιά μας ....

Τα παιδιά πηγαίναν στην εφορευτική επιτροπή με την ταυτότητά τους(χρησιμοποιήσαμε τις καρτέλες με τα ονόματά τους από τις γωνιές)
Μέλος της εφορευτικής δίνει το φάκελο και τα ψηφοδέλτια.....
Τα παιδιά ψηφίζουν...πολύ σκέψη έπεσε.....
Η κάλπη μας....
Τελειώνοντας υπέγραφαν στην ονομαστική κατάσταση που τους έδινε το άλλο μέλος της εφορευτικής επιτροπής και έπαιρναν πίσω την ταυτότητά τους...

Η κάλπη άνοιξε και......


Καταμέτρηση ψήφων

Και ο μεγάλος νικητής είναι η....ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ!!!Με μία μόνο ψήφο διαφορά!!!Έγινε σκληρή μάχη.....
Στο τέλος όλα τα παιδιά θέλανε να ζωγραφίσουν το παραμύθι...Και ιδού!

4 σχόλια:

  1. Μπράβο σας!!!!πολύ ωραία η ψηφοφορία σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο!!!!!!Πολύ μου άρεσαν οι εκλογές σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ κορίτσια μου για τα καλά σας λόγια!Ήταν μια δραστηριότητα που άρεσε πολύ στα παιδιά και αυτό έχει σημασία.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή